Anti hack wifi

ضد هک کردن وای فای

  آموزش تصویری و %۱۰۰ تضمینی ضد هک کردن وای فای

امروزه یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهایی که در اکثر فروشگاه ها دانلود می شود، نرم افزارهای هک وای فای است. اگر شما در خانه یک مودم دارید، باید از امنیت آن مطمئن باشید، چراکه هر لحظه امکان دارد فردی بصورت مخفیانه از حجم اینترنت شما استفاده کند.

روش های ضد هک کردن وای فای:

ابتدا به وای فای متصل گردید و سپس با استفاده از یک مرورگر همچون گوگل کروم و یا فایرفاکس و آدرس http://192.168.1.1 در مرورگر بنویسید و دکمه Enter را بزنید. صفحه ای به شکل زیر برای شما باز خواهد شد، که از شما نام کاربری و کلمه عبور می خواهد. به صورت پیشفرض نام کاربری و کلمه عبور admin می باشد.

آموزش ضد هک کردن وای فای
پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، دکمه لاگین را کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات وای فای خود شوید.

روش اول: قرار دادن پسورد برای مودم خود

برای قرار دادن پسورد بر روی مودم خود، مطابق تصویر زیر به قسمت Interface Setup بروید و بر روی کلمه Wireless کلیک کنید. در قسمت Pre-shared key رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید. دقت گردد حداقل رمز عبور باید ۸ کاراکتر باشد و همچنین Authentication Type بر روی گزینه WPA-PSK/WPA2-PSK باشد. در نهایت save را بزنید و تمام.
با این کار امنیت وای فای شما بالا می رود ولی نیاز است روشهای بعدی را نیز انجام دهید.

مطالب بیشتر:
آموزش تصویری تار کردن پس زمینه ویدیو با برنامه اینشات

ضد هک

روش دوم: غیرفعال کردن WPS

در این روش برای ضد هک کردن وای فای، WPS مودم را غیرفعال و یا خاموش می کنیم.
WPS چیست؟ یک قابلیتی در مودم است که باعث می شود بدون وارد کردن رمز و با فشار دادن یک دکمه که در پشت دستگاه مودم قرار دارد، می توان دستگاه را به مودم وصل کرد.
لازم است مطابق تصویر زیر به قسمت Interface Setup بروید و بر روی کلمه Wireless کلیک کنید و گزینه مقابل Use WPS را روی No قرار دهید و بر روی save کلیک کنید.

ضد هک کردن وای فای 1

روش سوم: معرفی کردن Mac Address دستگاه ها

در صورت انجام دادن این روش، امنیت وای فای شما بسیار بالا خواهد رفت  می توان گفت غیرممکن می شود. 
جهت انجام دادن آن، ابتدا لازم است مطابق تصویر زیر به قسمت Interface Setup بروید و بر روی کلمه Wireless کلیک کنید. سپس در قسمت Wireless MAC Address Filter گزینه مقابل Active را بر روی Activated تغییر دهید و گزینه مقابل Action را بر روی Allow Association بگذارید. سپس مک آدرس دستگاه های دلخواه خود را که برای هر دستگاه مختص خودش است را وارد کنید و در آخر بر روی گزینه Save را کلیک کنید.

ضد هک کردن وای فای 2
برای پیدا کردن آدرس مک خود، در صفحه تنظیمات مطابق تصویر زیر به تب status بروید و برروی refresh کلیک کنید تا کلیه دستگاه های متصل به مودم را برای شما نمایش دهد. اکنون به راحتی آدرس مک خود را از این قسمت کپی کرده و در جلوی Mac Address #1 قرار دهید. در این روش فقط شما مشخص خواهید کرد که چه کسانی به مودم شما متصل گردند.
توجه کنید، فقط ۸ دستگاه قادر هستند به مودم متصل شوند.

ضد هک مودم 3موفق باشید…

مطالب بیشتر:
دیلیت اکانت تلگرام

ترفندهای مخفی تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *